bir gökkuşağı kadar renkli hayatlar

bir gökkuşağı kadar renkli hayatlar

12 Şubat 2016 Cuma

fazlası zarar

Bağlanmayacaksın öyle körü körüne diye bir şiir vardı şairini hatırlayamadığım. Lise yıllarında çok severdim ezberlemiştim hatta. Zaman bu unutturmuş şiiri.
Son 2 gündür bu şiir geliyor aklıma, ani krizlerimde. "bağlanmayacaktın öyle körü körüne Nazlı" diyip duruyorum kendime. Bir şeyi çok istemek, insanın en büyük sınavı bir kez daha anladım bunu. Olmuyor, kendini yesen de olmuyor.
Sevmeyeceksin, bağlanmayacaksın, istemeyeceksin... Fazlası zarar her şeyin!

2 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım benim bloğuma da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç cevap için özür diliyorum. takibe aldım :)

      Sil