Ana içeriğe atla

BEN KİMİM?

   
Uzun zamandır yazsam mı yazmasam mı diye haftalardır taslakta çürümüş olan konumu gün yüzüne çıkarıyorum. Bilindik bir konum var aslında "ben kimim?"
Hep kurcalar bu soru aklımı. Ben kimim gerçekten ne yapmayı severim; hangi meyveyi, yemeği, içeceği severim; hangi filmlerden hoşlanırım; sevdiğim şarkıcı/oyuncu kim; en büyük hayalim ne; gerçekten nasıl bir insanım; kişiliğim nasıl????

   Soru işaretlerinden de anlaşılacağı gibi aslında ben kimim bende bilmiyorum. Ciddi anlamda kargaşalar yaşıyorum ben kimim diye... iste kendime çıkardığım cevaplar:
     -çilek en sevdiğim meyve, kahve vazgeçemeyeceğim içecek(her türlüsü kabul edilir), pirzola ve but ızgara en sevdiğim iki yemek,
    -romantik komedi türü filmler favorim, basit bir nedeni var ki o da gerçek hayatta bir gıdım romantik anım yok...
    -sesini sevdiğim şarkıcılar var ama tek birine bağlı değilim
    -oyuncular ise Işıl Yücesoy, Çetin Tekindor der susarım
    -hayalimi, gelecekten beklentimi bende bilmiyorum ama evlenip, çocuk sahibi olup biraz öğretmen biraz anne biraz ev hanımı olmak istemiyorum... 
    -insanlarla kolay konuşup sohbet eden bir tip değilim, direk soğuk damgasını yerim, çok arkadaşım yoktur, insanlara güvenmem kolay kolay
   -hoş bazen kendime bile güvenmem, güvenmek istemem
   -birini seversem, bağlanırsam, kaybetmekten korkarım onu (kıskançlık damarım aşırı çalışır)
   -düzenli bir insan değilim, her zaman dağınık olmuşumdur
   -eleştirilmeyi severim ama aşırıya kaçıldığında yahut haksız yere eleştiriye katlanmam... bu yüzden ağlarım çoğunlukla...
    -insanlara cevap verip, gereksiz tartışmalar bana göre değil; kazanmayacağım tartışmaya girmem
   -kişiliğim fazlasıyla eleştiriye açık bir konu. Alıngan ve hırslı biriyim, biraz duygusallık ve karamsarlıkta var diyor arkadaşlarım... ben kabul etmiyorum karamsar olduğumu, belki kötü şeyleri önce düşünüyor olabilirim ama bu gerçekçi olmak istediğimdendir. Ayrıca ben küçük şeylerden bile mutlu olabiliyorken neden insanlar bana sürekli küçük mutluluklar bul diyor anlamıyorum... Ben kendimi mi tanımıyorum, yoksa insanlar mı beni tanımıyor. Tam da burda başlıyor iste benim "ben aslında kimim?" sorusu cevap aramaya...


Bazen diyorum ben kesinlikle böyle biriyim tamam oldu. Sonra biri çıkıyor  sen böylesin aslında... Neyim ben kimim? Kendini tanıyamayan biri mi yoksa kendini dışarıya tanıtamayan biri mi???? 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kill Me Heal Me-Kişilikler

Önceki yazımda bahsetmiştim kill me heal me'den, Ne çok sevdiğimi, oyuncuları, senaryoyu falan anlatmıştım... Şimdi sıra en sevdiğim bölümde kişiliklerimizde. Doğruyu söylemek gerekirse kişilikler öyle güzel canlandırılmış ki Ji Sung tarafından hepsini çok sevdik. İzleyenler bilir oyuncumuzun nasıl güzel iş çıkardığını... Her yiğidin harcı değildir öyle anında değişip, insanları farklı biri olduğuna inandırmak...

Nerde o eski bayramlar!

Klişe bir cümleyle başlayayım dedim bu yazımda günün anlam ve önemini belirtmek için. Öncelikle yaşadığımız bu zor ve yıpratıcı zamanların arasında bir nevi hediye gibi olan bayram molasındayız ülkece.
İngiliz tarihi ile ilgili o kadar çok kitap okuyup film izledim ki onlardan biriymiş gibi hissediyorum bazen kendimi. Jane Austen en sevdiğim yazar olabilir mesela, birçok eleştiri alsa da zamanının hatta günümüzün en iyilerinden biri. Yaşadığı toplumu ele aldığı yazıları, yazı dili en sevdiklerim arasına girmesine sebep oldu. Onu çok sevmem vesilesi ile de Julia Quinn isimli yazar ile tanıştım, kendisine günümüzün Jane Austen'ı deniyor. Ama bence değil. Neyse asıl konum günümüz Austen'ının Bridgerton serisinin Netflix dizisi. Söylediğim gibi bütün tarihi şeyleri sevmemden dolayı bu diziyi de sevdim. Favorim diyemem ama güzeldi. Duyduğuma göre bütün kitap serisi dizi yapılacakmış. Seri 8 kitaptan oluşuyor bu arada. 8 Bridgerton kardeşin evlilik hikayesi.  Yazarın kitapları bana tekrardan ibaret geldiği için beklenti olarak beni çok heyecanlandırmıyor. Bütün kardeşler bir şekilde, ki çoğu 2 haftada aşık olup bir skandalla evleniyor. Mesela en şaşırdığım 4. kitapta Colin ve Penel